Jobba deltid med Customer Experience hos DHL! 

Sista ansökningsdag: 2025-07-11

Referensnummer: 67301

Befattning: Övrigt: Kundsupport/Service

Plats: Stockholm

Omfattning: Deltid

Vi söker nu två serviceinriktade och noggranna personer till uppdraget som telefonintervjuare hos ett av Sveriges största logistikföretag!

Om tjänsten

Du kommer att kontakta kunder som nyligen använt företagets tjänster, i syfte att genomföra korta samtal för att mäta kundnöjdhet. Arbetet sker utifrån färdiga kundkort och manus, vilket gör att du snabbt kommer in i arbetsuppgifterna.

Du använder ett internt system för att logga samtalen och registrera svar.

Praktisk information:
Omfattning: Deltid, arbete finns måndag-onsdag kl.09:00-14:30. Vi ser att du kan jobba 1-2 dagar / vecka!
Läge: Västberga
Start: Utbildning i slutet på v.32, 7/8 eller 8/8
 

Vem är du?

Vi söker dig som:
-Trivs med att prata i telefon
-Är tydlig, vänlig och professionell i din kommunikation
-Är noggrann med att följa instruktioner
-Har god datorvana och snabbt kan sätta dig in i nya system
-Har goda kunskaper i svenska och engelska i tal och skrift
-Har fullständiga gymnasiebetyg
-Har en annan huvudsaklig sysselsättning på minst 50%!

Tidigare erfarenhet av kundservice, intervjuer eller telefonarbete är meriterande, men inget krav.

Inför en anställning på DHL Express Västberga krävs en godkänd säkerhetsprövning, där du bland annat behöver styrka din sysselsättning de senaste fem åren och att du är utan anmärkningar i belastningsregistret.

Vi erbjuder:
-En strukturerad och trygg introduktion
-Tydliga instruktioner och manus
-Möjlighet att arbeta för ett välkänt och etablerat företag inom logistik
-Ett viktigt uppdrag där du bidrar till att förbättra kundupplevelsen

Låter det intressant? Välkommen med din ansökan redan idag!
 

Om verksamheten

DHL är marknadsledande inom logistikbranschen och är ”logistikbolaget för hela världen”. DHL erbjuder expertis inom internationell express-, flyg- och sjöfrakt, väg- och tågtransport, kontraktslogistik samt internationella brevtjänster. Med ett globalt nätverk som består av mer än 220 länder och territorier och med 510 000 medarbetare över hela världen erbjuds kunder högsta kvalitet kombinerat med god lokal kännedom. Allt för att på bästa sätt kunna tillgodose kundens behov av tjänster som täcker hela varuflödeskedjan. DHL tar sitt sociala ansvar genom att löpande arbeta med åtgärder för att minska klimatpåverkan och genom att bidra med katastrofhantering samt utbildning. DHL i Sverige har ca 4000 medarbetare och 60 kontor, terminaler och stationer runt om i Sverige. Våra kunder är viktiga för oss och varje kontakttillfälle som en kund har med DHL ska vara kopplad till en positiv känsla.

DHL Express är en världsledande leverantör inom internationella expresstransporter, arbetar aktivt med Great Place To Work och har blivit utsedda till "Top Employer" 7 år i rad!
 

Eventuella namngivna referenter bör ha kännedom om att de finns i dina ansökningshandlingar.

Uniflex är ett auktoriserat bemanningsföretag som arbetar med uthyrning och rekrytering. Uniflex finns i Sverige, Norge och Finland. I Sverige är vi drygt 3 000 anställda och finns på ett 40 tal orter. Vi är medlemmar i Almega Kompetensföretagen samt Byggföretagen och har kollektivavtal med LO, Byggnads, Unionen och Akademikerförbunden. Uniflex är kvalitets-, miljö- och arbetsmiljöcertifierade enligt ISO 9001, ISO 14001 samt ISO 45001.

På Uniflex ser vi våra medarbetare som vår viktigaste tillgång och därför erbjuder vi följande:
  • Kollektivavtal
  • Tjänstepension
  • Friskvårdsbidrag och andra personalförmåner
  • Försäkringar
  • Marknadsmässig lön
  • Karriär och utveckling


Vi söker ständigt efter nya kollegor som arbetar i enighet med våra värderingar passion & execution.
d

Kontaktperson
Sophie Hilgriffin
Kontaktperson
Johanna Brännmark